Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/2067/33338
Title: Extra virgin olive oil quality and consumer perceptions
Authors: De Santis, Diana 
Ruggieri, Alessandro 
Silvestri, Cecilia 
Poponi, S.
Poponi, A.
Journal: Atti del XXVI Congresso Nazionale di Scienze Merceolgiche. "Innovazione, sostenibilit e tutela dei consumatori:levoluzione delle scienze merceologiche per la creazione di valore e competitivit.
Innovazione, sostenibilit e tutela dei consumatori
XXVI Congresso Nazionale di Science Merceologiche (AISME), Innovazione, sostenibilit e tutela dei consumatori
Issue Date: 2014
URI: http://hdl.handle.net/2067/33338
Appears in Collections:D1. Contributo in Atti di convegno

Show full item record

Page view(s)

123
Last Week
0
Last month
2
checked on Nov 6, 2024

Google ScholarTM

Check


All documents in the "Unitus Open Access" community are published as open access.
All documents in the community "Prodotti della Ricerca" are restricted access unless otherwise indicated for specific documents